Een schreeuwende patiënt in de praktijk of een patiënt die aan de telefoon bedreigingen uit omdat hij direct geholpen wil worden. Je herkent deze (grensoverschrijdende) situaties vast. Het heeft zo zijn weerslag op het team en kost veel energie. Hoe creëer je ruimte in zulke situaties en zorg je ervoor dat het niet verder escaleert? En welke toon of houding gooit juist olie op het vuur? Hoe kun je hier als team mee omgaan? Met de cursus Agressie de baas leer je:
- Dit evenement is voorbij.
Populair
- De psychologie achter de lege agendaplek
- Paro stap voor stap
- Onderzoeksuitkomsten: vragenlijst samenwerking tussen mondhygiënisten en tandartsen (deel 2)
- De frontbrug: wanneer en hoe?
- Tuchtrecht: Parodontale problemen in verband met peri-apicale abcessen
- Blog: Mijn favoriete rots
- Cracks en barsten in tanden: behandelen of afwachten?
- Wat is een tandartspraktijk bij verkoop waard?
Laatste artikelen
Onderzoek naar het effect van plantaardig dieet op parodontale gezondheid bij cardiovasculaire risicopatiënten28 april 2025 - 12:40
Denkt u dat uw complexe restauratieve procedures niet vereenvoudigd kunnen worden? Think again24 april 2025 - 09:40
Doorbraak in tandheelkunde: opgekweekte tanden als alternatief voor vullingen23 april 2025 - 09:51
Septodont lanceert Biodentine™ XP Dentinesubstituut: vraag gratis demo aan22 april 2025 - 09:00
Zinvolle mondzorg: kritisch blijven voor betere zorg19 april 2025 - 10:00
Aangezichtsletsel: van omvang naar opvang19 april 2025 - 09:55
Onderzoeksuitkomsten: vragenlijst samenwerking tussen mondhygiënisten en tandartsen (deel 3)19 april 2025 - 09:50
Gezonde mondgewoonten: Waarom ze belangrijk zijn en hoe je ze stimuleert19 april 2025 - 09:45
Dental Management Toolkit
Moet elke praktijk zelf het wiel uitvinden? Uiteraard niet. Bekijk de video over de Dental Management Toolkit Database met 200+ documenten en video’s voor praktijkmanagement.