4 excuses van mondzorgprofessionals om internet marketing links te laten liggen
Veel mondzorgprofessionals maken gebruik van internet marketing: het contact leggen met de patiënt via internet. Toch bestaan er volgens DentristIQ redenen voor twijfel over de werking van internet marketing, maar is die onzekerheid gegrond te noemen?
1. Berichten per post kunnen versturen maakt internet marketing nutteloos
Mondzorgprofessionals verzonden voorheen hun berichten per post, maar op dit trage systeem was veel aan te merken. Internet marketing biedt echter uitkomst. Zo zorgt internet marketing ervoor dat de patiënt mondzorgprofessionals kan opzoeken die zich binnen diens regio bevinden.
2. Internet marketing werkt niet
Het werkt zeker! Haast elke mondzorgprofessional wereldwijd voorziet zich van internet marketing.
3. Patiënten doen aan mond-tot-mondreclame
Het bovenstaande is zeker waar, maar brengt niet voldoende. Weinig mensen wisselen hun ervaringen uit met anderen over hun mondzorgprofessional. Het investeren in internet marketing geeft juist een permanente en grotere toestroom van nieuwe patiënten.
4. Geen geld voor internet marketing
Het is een veel gehoord excuus. Maar: bij een goed aangeschreven bedrijf voor deze diensten, zullen de inkomsten al gauw de kosten overstijgen. Het is de investering zeker waard.
Bron:
DentristIQ