Resultaten Meldactie NPCF patiënttevredenheid

gesprekken

De NMT is verheugd met de uitkomsten van de recente meldactie van de NPCF. Deze actie laat veel positieve resultaten zien en geeft een indicatie van de verbetermogelijkheden voor tandartsen. Hoewel de meldactie niet representatief is en de conclusies niet wetenschappelijk zijn onderbouwd, neemt de NMT de resultaten van de meldactie uiterst serieus.

Resultaten
Volgens de meldactie van de NPCF blijkt dat 72% van de deelnemers altijd tevreden is over het resultaat van controle en behandeling, de zorg goed toegankelijk is en binnen drie weken kan een afspraak worden gemaakt (74%).Tandartsen en hun medewerkers spreken in overgrote meerderheid (89%) begrijpelijke taal. En 83% van de deelnemers weet altijd goed door wie hij/zij wordt behandeld. Ook naar aspecten van hygiëne is gevraagd. Zo constateert 71% dat als hij/zij moet spoelen er een nieuw bekertje water wordt gepakt.

Bron:
NMT

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Wat is je functie?

Lees meer over: Kennis, Onderzoek
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *